check
עדכונים מארגון הסגל 30.5.21 | ארגון הסגל האקדמי הבכיר

עדכונים מארגון הסגל 30.5.21

6 יוני, 2021

שלום לכולם/ן,

 

מספר עדכונים:

 

1. נמשכת מכירת הכרטיסים לאירוע סוף השנה של הארגון ביום 23 ביוני (כולם/ן מוזמנים/ות!), הפעם גם עם חברי/ות הסגל שיציגו את עבודתם בקצרה. תודה לפזית בן-נון בלום, לירן כרמל וגל ונטורה שהסכימו לשמש ״חימום״ למופע ״החלונות הגבוהים״!  אירוע סוף השנה של הארגון הוא הזדמנות נהדרת לפגוש חברים ועמיתים ולהנות מארוחת ערב באווירה הנעימה של הגן הבוטני, מהרצאות קצרות מרתקות וממופע מלהיב — הכל במחיר סמלי של 20 ש״ח. גם בני/בנות זוג מוזמנים.

2. ההסדר בעניין צילום והקלטה של שיעורים, שגובש בשנה שעברה בהסכמה בין הארגון להנהלה כהסדר זמני לתשפ״א, הוארך בשינויים קלים והפך להסדר קבוע. לפי הסדר זה, גם בשנים הבאות צילום או הקלטה של שיעורים יחייבו הסכמה מפורשת של המרצה, וההקלטות יהיו מיועדות לתלמידי הקורס הספציפי בלבד. ראו את ההסדר המלא כפי שאושר בוועדה המתמדת כאן: https://academic-secretary.huji.ac.il/sites/default/files/acs/files/lessons.recording_.pdf

3. חברי/ות סגל שפרשו לגמלאות לאחר אוגוסט 2016 זכאים ללמד קורס אחד של 2 נ״ז בשכר, זאת למשך חמש שנים ממועד הפרישה. ההסדר בעניין זה, שסוכם בין הארגון לבין ההנהלה ב-2017 והופעל באופן ניסיוני, הוארך בימים אלה. לפרטים המלאים ראו https://academic-secretary.huji.ac.il/sites/default/files/acs/files/horaat_gimlaim.pdf.

4. לפני שלושה שבועות הפצנו שאלון שמטרתו לברר את מידת העניין בקיום שאטל מהתחנה המרכזית/תחנת הרכבת המהירה לקמפוסים השונים (הר הצופים, ספרא, עין כרם) בשנת הלימודים הבאה. אם אתם עשויים להיעזר בשאטל כזה, וטרם מילאתם את הטופס, אנא עשו זאת בהקדם כאן https://huji.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_71KxYEV611KFsoe :

5. לפני מספר שבועות שלחנו עדכון על הפחתת דמי הניהול בקרן הפנסיה של מנורה מבטחים. אם אתם מבוטחים בחברה זו ונתקלתם בקשיים לעדכן את דמי הניהול, אנא עדכנו אותי (guy.davidov@mail.huji.ac.il) כדי שאלחץ על החברה לשפר את השירות, בעניינכם פרטנית ובאופן כללי

 

בברכה,

גיא