check
עדכון בנושא עיצומים - 1.2.23 | ארגון הסגל האקדמי הבכיר

עדכון בנושא עיצומים - 1.2.23

2 פברואר, 2023

שלום לכולם,

 

אנחנו מצרפים מכתב עדכון מענת זעירא, יו"ר המועצה המתאמת. כפי שתראו במכתב, העיצומים אמנם הניבו מפגשי משא ומתן תכופים יותר עם ור"ה, ות"ת והממונה על השכר, אבל במקום שנקבל הצעות ענייניות לעדכון השכר שלנו, קיבלנו רק הצעות שיש בהן כדי לפגוע בתנאי העבודה שלנו. מסתמן, על כן, שאין לנו ברירה אלא להיערך להחרפת הצעדים בהמשך שנת הלימודים. בינתיים, מכיוון שממילא סמסטר א' הסתיים, ובהנתן קולות הסטודנטים וקולותיהם של חברי סגל שמוטרדים מעיתוי העיצומים, המועצה המתאמת החליטה להשהות זמנית את העיצומים.

 

האפשרות להמשך ולהחרפת הצעדים שמורה לנו בכל עת, ובפרט לנוכח הקולות המאיימים שנשמעים מהכנסת בנוגע להגבלת זכות השביתה, ביטול מוסד הקביעות, ורעיונות מופרכים נוספים. האיומים האלה מבהירים עד כמה המאבק שלנו על זכויותנו ועל תנאי העבודה שלנו משתלב עם המאבקים הכלליים יותר המתחוללים במדינה.

 

חשוב לנו לציין שאנחנו קשובים למגוון הקולות שחברי הסגל משמיעים בנוגע לצעדי הארגון, ולוקחים אותם בחשבון. באופן טבעי, ההחלטות שמתקבלות בסופו של דבר לא יכולות להתיישב עם כלל הדעות. אנחנו מעריכים את המעורבות הגבוהה של הסגל ומודים לכם על התמיכה הרבה שהוועד מקבל על פעולותיו.

 

אורן ושאול