check
הודעה לסגל - 25.3.21 | ארגון הסגל האקדמי הבכיר

הודעה לסגל - 25.3.21

25 מרץ, 2021

שלום לכולם/ן,

 

מספר עדכונים קצרים מארגון הסגל:

 

א. לגבי החזרה להוראה בקמפוס לאחר פסח, אנו מניחים כי כל מי שמבקשים להימנע מכך מסיבות בריאותיות הגישו בקשה לדיקן ולרקטור. אם יש מקרים שבהם בקשות כאלה לא נענו, מוזמנים/ות לפנות אלינו לסיוע פרטני (guy.davidov@huji.ac.il).

 

ב. אנו מזכירים כי לפי ההסדר המוסכם לשנת תשפ״א, הקלטת הרצאות מותנית בהסכמת המרצה, ובנוסף כל מרצה רשאי/ת לבצע עריכה של ההקלטה לפני שהיא מועלית למודל. הסדר זה חל גם על הוראה מקבילה (כלומר הוראה בכיתה שמשודרת גם בזום). קחו בחשבון שברירת המחדל במערכת היא שהקלטה מועלית באופן אוטומטי למודל. אם מסיבה כלשהי אתם מבקשים להימנע מהקלטה של שיעור כזה או אחר, או מבקשים שההקלטות לא יועלו אוטומטית למודל ללא עריכה, יש לשנות את ההגדרות בפנופטו ו/או במודל בהתאם.

 

ג. בשנה האחרונה התשלום של הוצאות נסיעה נעשה לפי הצהרה בלבד. אם הגעתם לעבוד בקמפוס לאחרונה, אל תשכחו למלא את הטופס שזמין כאן כדי לקבל את רכיב הוצאות הנסיעה עבור אותו חודש. החל מחודש אפריל התשלום של הוצאות הנסיעה חוזר להיות אוטומטי וקבוע.

 

ד. לאחרונה היתה בעיה טכנית עם טופס ההצהרה של ימי מחלה. לפי הבנתנו הבעיה נפתרה, אבל אנו מנצלים את ההזדמנות להזכיר את החשיבות של מילוי הטופס באופן קבוע, כדי לשמור על הזכויות בכל הקשור לצבירת ימי מחלה.

 

ה. הפצת שוברי המתנה מהארגון לימי הולדת הוקפאה מאז חודש ספטמבר. בקרוב יחודש משלוח המתנות, כמובן גם בדיעבד למי שלא קיבלו. לשנה הנוכחית, באופן נסיוני, החלטנו לעבור לשוברי קנייה ב-BUYME במקום באקדמון, בשל האפשרות לרכישה במגוון חנויות ובמיוחד לרכישה באינטרנט. לגבי מי שעדיין מחזיקים בשובר לא ממומש לרכישה באקדמון (מהתקופה שלפני ספטמבר), תוקף השוברים הוארך פעם נוספת ואחרונה, עד לסוף חודש אפריל.

 

ו. בשנה שעברה (תש״פ) הופסקו ההפקדות לקק״מ למשך 15 שבועות בהסכמה, ולאחר מכן נוכו מאיתנו עוד 11 שבועות שלא בהסכמה. בעניין זה יש סכסוך קיבוצי ארצי ומתנהל הליך משפטי באמצעות המועצה המתאמת של ארגוני הסגל. נעדכן כמובן כאשר תהיה הכרעה, בינתיים ההליך מתנהל בעצלתיים.

 

ז. אנו שמחים לעדכן על הצטרפות חברה חדשה לוועד: ד״ר אורית פלג-ברקת מהחוג לארכאולוגיה. לפי תקנון ארגון הסגל, הוועד הקיים יכול לצרף חברה נוספת ולהודיע על כך לכלל הסגל, ותתקיים הצבעה בנושא רק אם מישהו יבקש זאת.

 

חג שמח!

גיא ושאול