check
עדכונים מארגון הסגל 2.5.21 | ארגון הסגל האקדמי הבכיר

עדכונים מארגון הסגל 2.5.21

2 מאי, 2021

 

שלום לכולן/ם,

 

מספר עדכונים:

 

1. אירוע סוף השנה האקדמית של ארגון הסגל ייערך ביום רביעי 23 ביוני בשעות הערב, במתכונת המסורתית של הופעה מוסיקלית וכיבוד בגן הבוטני. כמובן הכל בכפוף לכך שהקורונה תאפשר זאת (כפי שכולנו מקווים). בינתיים, אנא שריינו את התאריך!

 

2. ארגוני המועצה המתאמת הגיעו להסדר עם חברת ישראכרט על הטבה מיוחדת לחברי/ות ארגון הסגל הבכיר (כולל גמלאים) וכן בני/בנות זוג — תנאים מועדפים בכרטיס מסטרקארד קורפורייט. ראו בברושור המצורף פירוט של ההטבות וכן את הפרטים על אופן הזמנת הכרטיס. חברי/ות סגל שברשותם כרטיס מסטרקארד קורפורייט קיים יכולים לבקש משירות הלקוחות לצרף אותם למועדון החדש כדי להנות מאותן הטבות, מבלי להידרש להזמנת כרטיס חדש (זה אפשרי אם הכרטיס הקיים הוא כרטיס חוץ-בנקאי). קוד המועדון שאליו צריך להצטרף מופיע בברושור בתחתית הדף.

 

3. מתנת יום הולדת: כפי שעדכנו בעבר, במסגרת הרצון להקל על אפשרויות מימוש המתנה, במקום שובר באקדמון אנחנו נותנים השנה שובר Buyme, שניתן למימוש הן בחנויות פיזיות והן ברכישות באינטרנט, במגוון בתי עסק רחב. שווי השובר יהיה כמו בעבר 120 ש״ח. בימים הקרובים נשלח את השוברים לכל מי שלא קיבלו אותם מאז ספטמבר, אז הקפאנו את משלוח המתנות בשל הקורונה. בניגוד להסדר שהיה לנו עד לשנה זו עם אקדמון, שלפיו שילמנו להם רק לפי המימוש בפועל, לחברת Buyme אנו צריכים לשלם על כל שובר מתנה ברגע שהוא נשלח לחבר/ת סגל. מאחר שמשום מה יש לא מעט אנשים שלא מממשים את השוברים, תקבלו תחילה מייל מארגון הסגל שבו תתבקשו לאשר שאתם מעוניינים/ות בשובר.

 

בברכה,

גיא