check
מכתב יו"ר לחברי הסגל - ספטמבר 2019 | ארגון הסגל האקדמי הבכיר

מכתב יו"ר לחברי הסגל - ספטמבר 2019

23 ספטמבר, 2019

לחברות ולחברי הסגל שלום,

עם תום הקיץ, ולקראת השנה החדשה מספר עדכונים:

עדכוני שכר: במשכורת חודש ספטמבר (המשולמת בתחילת אוקטובר) יתעדכן השכר בהתאם לפעימה הרביעית בהסכם השכר מ- 2016. העדכון הוא השלמה ל- 4.5% וניתן לבדוק את פרטיו בטבלאות השכר באתר הארגון.

ענייני מס הכנסה: חסרי סגל שחוזרים משבתון חייבים בהגשת דוח לרשויות המס. מעת לעת עולות שאלות לגבי חבות מס על פרס או הטבות כספיות אחרות. עצתנו היא להתייעץ בכל מקרה עם רואה חשבון שמכיר את הכללים החלים על חברי סגל באוניברסיטאות. לארגון הסגל יש הסכם עם רו"ח בועז בר לב, שמכיר היטב את הנושא. פרטים באתר הארגון.

שבתון: כידוע, ניהול תשלומי השבתון עבר ממחלקת החשבות באגף הכספים למחלקת שכר באגף למשאבי אנוש. מעת לעת מגיע אלינו מידע על ניסיונות חד צדדיים לשינויים בהתנהלות. חברי סגל שמתכננים שבתון יכולים לבדוק את זכויותיהם במדריך השבתון (באתר ארגון הסגל ובאתר המזכירות האקדמית). חברי סגל שנתקלים בהתנהלות שונה מזו המפורטת במדריך מתבקשים להעביר את המידע לארגון.

משרד ארגון הסגל בקמפוס ספרא בגבעת רם: למרבה הצער הנהלת האוניברסיטה השכירה לגורם חוץ את בית בלגיה. לעת עתה אין מועדון סגל בקמפוס ספרא, ומשרדי הארגון ששכנו בבניין זה עוברים לבניין שרמן (בניין המנהלה), בכניסה לבניין בקומת הגלריה. לרגל המעבר לא תהיה קבלת קהל או מענה בטלפון במשרד בקמפוס ספרא עד ליום שלישי 22.10.2019.

תווי קניה קו-אופ שופ: מי שמחזיקים בתווי קנייה כאלה יכולים לממש באמצעותם 50% מערך הקנייה בסניפי הרשת, בכל קנייה מעל 100 שקל.

Save the Date אירוע לפתיחת שנת הלימודים: יום שלישי 19 בנובמבר, 2019 בשעה 19.00 בתיאטרון ירושלים. הודעה מפורטת תישלח בנפרד לקראת האירוע.

 

בברכת שנה טובה ומתוקה לכם ולמשפחותיכם,

 

ענת זעירא­­